Web 2.0, Social Media, blogosfera, mikroblogi i serwisy społecznościowe. Blog Marty Klimowicz
czwartek, 30 listopada 2006
wideorelacja, szkoda, że tak krótka, bo w sumie za wiele z niej nie wynika. i raczej nie do końca mogę się zgodzić ze stwierdzeniem, że "obecność reklam nie wpływa na kształt blogosfery", bo gdyby tak było, nie pojawiałyby się z pewną regularnością dysputy o etyce blogerskiej, o tym, czy i w jaki sposób można udostępniać miejsca na swoich blogach firmom etc. coś musi być na rzeczy, inaczej nie wywoływałoby kontrowersji. bo przecież banery reklamowe to jedno, a blogi-fałszywki (niedawny przypadek wal-martu), blogów, których twórcy czy twórczynie otrzymują wynagrodzenie za "wspominanie" o takim czy innym produkcie etc. to coś już według mnie jakościowo innego i raczej zmieniającego obraz blogosfery.
poniedziałek, 27 listopada 2006

mój zazwyczaj też.

 

ciekawy wywiad z człowiekiem, który stworzył gadu-gadu. i choć chyba nie za bardzo wie, o co chodzi z blogami (bo przecież nie tylko o "talent literacki"), to i tak warto.

wtorek, 14 listopada 2006
tyle razy już o tym było, ale niektórzy ciągle odkrywają amerykę: o reklamowaniu i kryptoreklamowaniu na blogach, krótko.
 
1 , 2